![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_e720f721a7424072ada881b46f7fa510~mv2.png/v1/fill/w_304,h_349,al_c,q_85,enc_auto/a3e6c5_e720f721a7424072ada881b46f7fa510~mv2.png)
о. Андрій Шестак
Директор Школи журналістики та комунікацій УКУ, заступник декана факультету суспільних наук УКУ, асоційований дослідник Міжнародного інституту етики і проблем сучасності
Католицьке суспільне вчення піднімає низку питань, які відносяться до соціально-економічних феноменів. Водночас КСВ не заторкує питання комунікацій, які є підставовим інструментом до впровадження у соціальне життя запропонованих Римськими Понтифіками ідей. Паралельно із цим за аналогічною абревіатурою КСВ в українському полі комунікацій працює концепція Корпоративної соціальної відповідальності, яка відноситься до бізнес структур, журналісти послуговуються принципами “стандартів журналістики”. Як ці та інші, саме етичні орієнтири, корелюють із Католицьким суспільним вченням, а також яким чином виробляти нові стандарти у журналістиці та комунікаціях та розбудови стійкості.
![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_d257ab62647d40f5ab2a1c1800569a40~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a3e6c5_d257ab62647d40f5ab2a1c1800569a40~mv2.jpg)
Comments