27-29 червня 2024 року відбулася друга щорічна літня школа “Цілісний людський розвиток в дії”, організована Міжнародним інститутом етики і проблем сучасності УКУ.
![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_d77b50e1a25f4b07b1603e3658474695~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a3e6c5_d77b50e1a25f4b07b1603e3658474695~mv2.jpg)
Повномасштабне вторгнення стало черговим випробуванням суспільної солідарності та стійкості. Реалії великої війни принесли нові виклики, відповіді на які вимагають спільної дії й консенсусу переконань для індивідуального і суспільного розвитку в довгостроковій перспективі. Тому тема цьогорічної школи звучала так: “Зцілення ран війни – відповідь у практиці”.
Учасники школи, викладачі та працівники УКУ, мали нагоду вивчити теоретичні компоненти концепції цілісного людського розвитку, а також підвищити свої компетентності для фахової відповіді на виклики сьогодення, що пов’язані із травмами війни, в практичній та професійній діяльності.
Крім того, програма школи передбачала навчальний виїзд до реабілітаційного центру ”Superhumans”. Там учасники мали змогу познайомитися з працівниками установи, побачити на власні очі їхні підходи у роботі, а також пройти тренінг по травма-інформованому підходу.
![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_7109e8cbd8a24bc0a7f93a2e129bc2a1~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a3e6c5_7109e8cbd8a24bc0a7f93a2e129bc2a1~mv2.jpg)
В останній день навчання, учасники застосовували свої здобуті знання на практиці і напрацьовували ідеї підходів до безбар’єрного навчання, праці й спілкування для спільноти УКУ. Кейсом для цього стала діяльність Офісу у справах ветеранів та їхніх родин УКУ. Всі результати практикуму Офіс взяв у роботу.
![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_f08ff9b1a9d649329984398b2b2d713e~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a3e6c5_f08ff9b1a9d649329984398b2b2d713e~mv2.jpg)
Анастасія Широка, психологиня, доцентка кафедри психології та психотерапії і викладачка цьогорічної школи, розповідає про свої враженнями: “Мене дуже захоплює сміливість цієї школи. Сміливість говорити на непрості теми, експериментувати з різними форматами, запрошувати до рефлексії керівників різних відділів. Я думаю, що з травма-чутливим підходом треба рухатися далі. Наприклад, адаптувати той матеріал як навчальний контент: спочатку для університетів, а потім для шкіл”.
Письменниця, доцентка Школи журналістики та комунікацій УКУ й учасниця школи Марія Титаренко підкреслює сильні сторони проєкту: “Згуртування і тімбілдінг в межах складних тем; неймовірно сильна команда спікерів, підбір тем, кожна продовжувала і поглиблювала попередню, давала різні оптики; дуже вдала кореляція теорії з практикою; екскурсія - родзинка школи, яка уточнила проговорюване; підбір гостей, їхні історії - вражає, надихає, сповнює надією; мега насичений графік (мені це дуже імпонує!) - за три дні взято на обдумування на три тижні, а то й довше”.
![](https://static.wixstatic.com/media/a3e6c5_38805d4c54ed45fd979726d803787866~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a3e6c5_38805d4c54ed45fd979726d803787866~mv2.jpg)
Comentários